۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۷:۴۵

امیرزاده خبر داد؛

کمک ۱۲میلیارد ریالی به شهرهای پایتخت کتاب وروستاهای دوستدار کتاب

کمک ۱۲میلیارد ریالی به شهرهای پایتخت کتاب وروستاهای دوستدار کتاب

معاونت فرهنگی وزارت ارشاد از اهدا ۱۲ میلیارد ریال کتاب به شهرهای نامزد پایتخت کتاب و روستاهای برگزیده در دو دوره جشنواره روستاهای دوستدار کتاب و گروه‌های برگزیده ترویج کتابخوانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایون امیرزاده مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی با اشاره به حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جشنواره‌های پایتخت کتاب ایران، روستاهای دوستدار کتاب و گروه‌های ترویج کتابخوانی گفت: از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ ۱۲ میلیارد ریال حواله خرید کتاب به شهرهای نامزد پایتخت کتاب ایران، روستاهای برگزیده در دو دوره جشنواره روستاهای دوستدار کتاب، گروه‌های برگزیده دومین دوره ترویج کتابخوانی و بیست استان و شهرستان کمتر برخوردار اهداء شده است.

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی درباره میزان حمایت از هر یک از این جشنوراه‌ها گفت: به هر یک از شهرهای اهواز و نیشابور (شهرهای پایتخت کتاب ایران) مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال حواله کتاب اهداء شده است. همچنین  به هر یک از پانزده نامزد پایتخت کتاب مبلغ  ۱۰۰ میلیون ریال حواله خرید کتاب اهداء شد. هر یک از استان‌های کمتر برخوردار نیز مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال حواله کتاب دریافت کرده‌اند و به هر گروه برگزیده نیز مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال حواله خرید کتاب پرداخت شده است.

بر اساس این گزارش، در دومین دوره جشنواره پایتخت کتاب ایران شهر نیشابور به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شد.

کد خبر 3710536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha